קמפיין נוסטלגי מתוק ומרתק!

עפר גדנקן 1 Comment on קמפיין נוסטלגי מתוק ומרתק!

ופלים ועוגיות "מן" חוזרים בגדול

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מי אינו זוכר את "מן", מותג הופלים והעוגיות הנוסטלגי, על ברכיו גדלנו. את הוופל המצופה שקיבלנו בביקור אצל הדודה או סבתא, היה חלק מימי ההולדת שלנו או סתם בפעקאלע בשבת. כמסורת לדורות ממשיך המותג להיות חלק בלתי נפרד מגידול ילדנו המקבלים את הופל המצופה בטקס קבלת שבת בגן או כחטיף מתוק ליד השוקו של הבוקר.

הכול התחיל לפני למעלה מ-65  שנה ברחוב הירדן בבני ברק, בו החלו בני הזוג רוקח לייצר לראשונה את הופלים בבית מלאכה קטן, ואותם מכרו במשקל בקופסת פח קטנה. מאז הכול היסטוריה…

המאפייה הקטנה הלכה וגדלה עד שהפכה למפעל "מן". גם המפעל התפתח עם השנים, קווי הייצור הממוכנים והמקצועיים מייצרים מגוון רחב של ופלים ועוגיות והמותג מוביל כיום את קטגוריית הופלים בשוק החרדי (עפ"י נתוני סטורנקסט).

"אנשים רבים", אומר מנכ"ל החברה, אבי פקר, "עדיין זוכרים את המפעל שלנו בבני ברק ברחוב הירדן, מתענגים על הנוסטלגיה ועל הטעמים המשובחים ושואלים אותנו: "מה הסוד של 'מן'?", התשובה לדעתי, ברורה: למרות שעברו כבר מעל ל-60 שנים מאז החלו סבי וסבתי לייצר את הופלים לראשונה, התהליך כמעט ולא השתנה. ההקפדה הגבוהה על איכות חומרי הגלם, קווי הייצור המצוחצחים, הטעמים המדויקים וכמובן הכשרות הגבוהה של הרב לנדא והרב רוזנבלט שליט"א. במקביל, במהלך השנים גם גדלה משפחת המוצרים של 'מן' וכיום היא מציעה סדרות רחבות ומגוונות של מוצרים באריזות וטעמים חדשים הכוללות מגוון רחב של טעמים, אריזות אישיות ומשפחתיות וסדרת ופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר

בימים אלו עולה מן בקמפיין שכולו אפוף אווירה נוסטלגית, כזה שיושיב את הבוגרים שבנו לדקות של קורת רוח וזיכרונות מתוקים ויחבר גם את ילדינו לילדות התמימה והפשוטה אותה חווינו. מוזמנים לעקוב!



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    באמת אין על הופלים של מן